Tiedote Studyo Oy:n asiakkaille

Studyo Oy ja Netum Group Oyj ovat tänään 29.12.2022 allekirjoittaneet sopimuksen, jolla Netum ostaa Studyon koko osakekannan. Kaupan suunniteltu toteuttamispäivä on 2.1.2023. Studyo jatkaa toimintaansa Netumin tytäryhtiönä ja jatkaa tuotteidensa ja muiden palveluidensa toimittamista asiakkailleen olemassa olevien sopimusten mukaisesti.

29.12.2022

Studyo perustettiin kes√§ll√§ 2018 ajatuksella ‚Äúintohimo kehitty√§ ja kehitt√§√§‚ÄĚ. Studyo on kasvanut nelj√§n vuoden aikana jatkuvasti ja se on saavuttanut huomattavan asiakaskunnan suomalaisella koulutussektorilla. Studyon osakkeenomistajat valitsivat Netumin vahvana listattuna yhti√∂n√§ luontevaksi uudeksi omistajaksi polulla, jolla Studyon tuotteita jalkautetaan koulutussektorille entist√§kin laajemmin oppimisen, opetuksen ja niit√§ tukevan hallinnon tarpeisiin.

‚ÄúStudyo kiitt√§√§ kaikkia asiakkaitaan ja henkil√∂kuntaansa t√§h√§n asti yhdess√§ kuljetusta matkasta. Jatkamme toimintaamme uudella omistajapohjalla yht√§ paneutuvasti ja asiakasl√§ht√∂isesti kuin t√§h√§nkin saakka. Tied√§mme jo nyt, ett√§ yhdess√§ pystymme tuottamaan entist√§kin parempia tuotteita ja palveluita asiakkaillemme‚ÄĚ, toteaa Studyo Oy:n toimitusjohtaja Lauri Stigell.

‚ÄĚNetum ja Studyo ovat tehneet yhteisty√∂t√§ Studyon perustamisesta l√§htien korkeakoulujen opintohallinnon Peppi-j√§rjestelmien asiakastoimituksissa. Jaamme saman arvopohjan sek√§ asiakas- ja henkil√∂st√∂orientoituneen toimintakulttuurin, mik√§ luo kest√§v√§n perustan yhteiselle tulevaisuudelle,‚ÄĚ Netum Group Oyj:n toimitusjohtaja Matti Mujunen kertoo. ‚ÄĚStudyon liittyminen Netum-perheeseen vahvistaa merkitt√§v√§sti Netumin asemaa yhten√§ koulutussektorin k√§rkitoimijoista‚ÄĚ, Mujunen jatkaa.

Studyo ja Netum toivottavat kaikille asiakkailleen menestyksekästä uutta vuotta!

‚Äć

Lisätietoja antavat: